Krytí - Unterparschenbrunn, Sierndorf (Rakousko)

30.03.2012 22:14

Čtvrtek 15.3.2012 - Ač jsem samozřejmě veliký kliďaszachvacuje mě panika …Mína začala hárat. Domlouváme odběr krve na následující pátek, abychom měly co největší jistotu, že za ženichem vyrážíme v pravý čas. Na klidu mi nepřidává fakt, že do poslední chvíle netuším, zda pofrčím s nastávající manželkou do Rakouska sama, nebo se najde „obětní beránek“, který pojede se mnou.

 

Pátek 23.3.2012 - Nehledě na fakt, že Mína během dopoledního čekání na naši úžasnou „dvorní“ veterinářku Katku, téměř znásilnila kastrovaného Majkýska, jsem LEDOVĚ klidná ...jak jinak . Před druhou hodinou odpoledne mě díky bohu uklidňuje i sama Katka. Hodnota progesteronu je 1.4 ng/ml, tudíž domlouváme další odběr …tentokrát v pondělí.

Pondělí 26.3.2012 - Víkend pohodička. Máme nakryto, hrdým otcem štěňátek bude naše TessinkaNic méně i přes to probíhá v pondělních dopoledních hodinách odběr krve a po té ….čekání.

Před půl druhou volá Katka. Progesteron se vyhoupl na 5.1 ng/ml a rozkaz zní jasně Vyrazit a nejlépe ještě večer krýt. Tou doboui jsem i s Mínou ještě v práci. Volám ségruši a doufám, že s námi bude moct vyrazit. SLÁVA!!! Jede!!! Jen má v práci kontrolu…ale hned jak tam skončí pofrčíme. Kolem půl třetí jsem doma. Netuším jak, ale rychlostí blesku mám sbaleno a věci naložené v autě. Vlastně vím jak …ještě, že toho „puberťáka“ doma mám Pak už jen stepuju …smskujeme se ségrou a mentální sugescí se na dálku snažím zahnat tu grupu, co se u ní v práci pokouší kontrolovat běh STK. Mezitím se ještě domlouvám s p. Krassingem (majitelem Jaxxe), že opravdu můžeme dorazit ještě ten večer. 16:00h a vyrážíme. V obýváku po mně za tu hodinu zůstává vyšlapané parádní kolečko

Cesta probíhá bez problémů, navigace nezmatkuje a kolem půl osmé večer jsme na místěVítájí nás manželé Krassingovi i s dcerou Verenou. Jsou neuvěřitelně milí, což mě konečně krapánek uklidňuje…dokonce jsem schopná i konverzovat. Na zahrádku za domem za námi během chvilky dorazí i s Jaxx a já opravdu netuším, jestli si s Mínou vůbec stihli říct alespoň „Ahoj“a měly jsme nakryto. Už jen doladíme všechny podpisy, co se „krycí úředničiny“ týče, během povídání zblajzneme pár chlebíčků a po domluvě na druhé krytí (následující den po druhé hodině odpoledne), vyrážíme zpět směr ČR a vstříc skvělému azylu ve Znojmě. Uff ...pro mě to byl tedy zatraceně náročný den, Mína to má zcela evidentně „na háku“.

 

Úterý 27.3.2012 - Dopoledne vyrážíme na prochajdu po Znojmě a jeho okolí . Je tu úžasný parčík ...a z jednoho místa, kudy jsme prošly, byl úžasný výhled na údolí řeky Dyje. Vážně myslím, že sem se brzy vrátíme na dovču. Byla by škoda, neprojít tu toho trochu víc ...v KLIDU! . „Poprocházkový“ plán byl oběd a odjezd za Jaxxem. Ovšem dovolím si na tomto místě poznamenat, že oběd jsme měly raději vynechat, protože takovou šlichtu jsme se ségruší dlouho nejedli Do Rakouska po té řídí ségra, prý v rámci tréninku …samozřejmě JSEM V KLIDU!!! Úplně Ale fakt řídí dobře, to má určitě po mně. Krytí u Krassingů probíhá prakticky stejně jako předchozí večer, jen s tím rozdílem, že když je oproti dni předchozímu pořádné světlo, uděláme ještě pár foteček „novomanželů“. Kafčo, poděkování, rozloučení a cesta směr Znojmo ...ve čtvrtek domů …a teď už nás čeká jen to čekání

 

P.S.1: Jaxx a Mína. Já je prostě absolutně žeru. Oba. Hrozně moc!!! Jaxx je krásný kluk se skvělou povahou. Ohromný mazel, se kterým ale stejně jako s Mínou neustále cloumá spousta energie. Navíc, je to gentleman ...sušenková srdíčka na obrázku v úvodu článku jsou dárek od něj...už jsou ovšem sežrána

P.S.2: Měly jsme tu čest i s několika mimči po Jaxxovi. Jsou úžasná …krásná …“krapet šílenci“ a velcí hopíci. Šestiměsíční Gucci vypadal, že mou 170-ti centimetrovou maličkost přeskočí z místa

P.S.3: Vzkaz pro naši tetu Páju: „To, že před odjezdem ještě do čtyř hodin kysnu doma, jsem ti radši ani nepsala. Stačí vyšlapaná cestička u nás doma Na druhou stranu by pak i u vás měla „béčka“ úžasnou sáňkařkou dráhu