Andílci v Bolce

25.02.2011 22:39

 

Mína Tak konečně!!! Pustili mě ke kompjůtru a můžu  sem písnout  alespoň pár řádek o návštěvě Andílků

Tessa Nooo tak to dovol omladino  …já bych si k tomu případně také ráda pár poznámek přidala, aby se tu třeba neobjevily nějaké „drobné“ nesrovnalosti

Mína Hmm …klidně si poznámky přideeej …klávesu Delete používám poměrně obstojně, takže to pak stejně ještě promáznu

Tessa   ...jen se neboj ...však já tu zavedu cenzuuuru!!!

Mína  To určitě ...ale k věci. Ono toho tedy na rozepisování moc není, protože kromě toho, že paničky se rozhodly po večerech uspořádat I. Boleslavský filmový festival ,se vlastně pořád chodilo na nějaké prochajdy a řádilo se …teda ne všichni …třeba já a Trixi, jsme neřádily, my jsme v podstatě pořád způsobně ležely v pelíšku a odpočívaly

Tessa No tak asi není úplně přesné vystihnutí vaší celodenní činnosti ... „způsobné ležení“ v pelíšku  U toho bych fakt někdy chtěla být Vlastně by mě veeelmi překvapilo, kdyby se někdy objevilo video nebo fotka vás dvou jak odpočíváte

Mína Dobrá dobrá ...možná na téhle tvé poznámce něco bude …musím sem ale dát pár videek z toho všeho řádění

 

Mína A dovolím si uzmout jedno video i tetě Páje. Stádečko srnek byl pro nás čtyřnožce fakt zážitek, tak se to prostě muselo řádně okomentovat Jediný, kdo to vnímal maličko odlišně byla tedy Sherrynka ...ta měla chuďátko spíš pocit, že se jí smečka z naprosto neznámého důvodu úplně zcvokla a panička tomu navíc klidně přihlíží a ještě si to natáčí

  

Mína Dělo se toho za celý týden zkrátka strašně moc …tolik, že ani fotečky se žádné nestihly, ale snad to příště napravíme