První jarní Hostík

14.03.2011 23:37

Tessa Po delší době jsme vyrazily na prochajdu s Andílkama a vyrazilo se do Hostíku . Dalo by se zřejmě očekávat, že to bude typicky pražská procházka ...tedy více méně klidná, plná řádění a lítání. V podstatě přesně taková i byla ...vážně!!! ...až na ten poněkud dramatický závěr

Mína Teda ty zase přeháníš teta!! Jaký drama, kde? Já u toho teda asi nebyla, poněvadž si nic dramatickýho nevybavuju. Ale je pravda, že v jednu chvíli ...matně si vzpomínááám ...jsme maliličko uhly z cesty, po které jsme šly a jukly jsem na chviličku do lesíka. Ještě matněji si vybavuji, že na nás snad poněkud hystericky začala volat panička či co ,ale to už jsme viděly kámošku srnku ...tak jsme si běžely pokecat. Ale fakt jen na chviličku, vždyť ona sama říkala "Hele holky, dnes z toho nic nebude, jděte dom ...na mě jde jarní únava" . Tak jsme se slušně rozloučily, domluvily se na příště a byly zpátky co by dup

Tessa Přesně to jsem myslela, protože jak jsme se vrátily, panička se netvářila moc nadšeně, ale spíš tak, že teď právě zažijeme pooořádný drama ...přitom jsem byly pryč jen "vteřinku"

Mína A bylo to príma. Jen škoda, že teta Pája stihla lapit Lijánku a Trixuli a mohla si s náma zaběhat jen Fionka

Tessa Možná bysme si ale měly dát teď chvilku pauzičku s těma zvířátkama. Panička byla spíš vyděšená, než nadšená jako my

Mína Hele já myslím, že to bylo třeba jen tím, že nám vůbec nestačila. Trošku jí potrénujeme a uvidíš jak bude nadšeně honit zvířátka s náma

 

Ještě mrkněte na článek a fotky od Páji