MR bíglů v agility

16.10.2012 19:55

Po delší odmlce, strávené více méně prochajdami prokládanými štěněcí školkou a tréninky, se hlásíme a oznamujeme, že na MR bíglů jsme si prakticky neškrtly…ale za to jsme si šáhly na "emkovou borderkuuu"!!!
Já i holky jsme se zřejmě vyčerpaly fyzicky i psychicky (dobře Mína jen psychicky) už den předem na "Bíglích hrátkách". Z těch si alespoň Mína odvezla medailičku za 3. místo ve hře "Gambler"
Co se oficiálního mistrovství týče, myslím, že zde mohu říci, že tzv. "svůj den" si na MR vybralo kromě nás i několik dalších bíglíků.Skoro to vypadalo, že se ti výtečníci někde stranou hromadně „zhulili“. Sečteno podtrženo, alespoň jsem v sobotu večer vyhrála člobrdo!!!!

Mína výjimečně doběhla zkoušku a nebýt psovod lemra, udělat o krok víc, nemuselo být ani odmítnutí na skočce...ale chybami se člověk učí ...tak očekávám, že i u mě to zákonitě jednou přijít musí.Rozhodně však budu osvícena až někdy v budoucnu, vzhledem k tomu, že následně jsme se v agility i v jumpingu diskly.Netřeba k tomu cokoliv dalšího dodávat :) ...k jumpingu už vůbec ne ...tam jsme s Milouškem předvedly neskutečné věci…konec konců mrkněte na videa, ta mluví sama za sebe.

Tessulka …ta se prozměnu krásně diskla v MA2...agility i jumping jsme doběhly, nic méně jak už jsem psala výše, výkon to byl spíše tristníTýmově jsme si prostě v každém běhu vyrobily nějaký kiks. Jednou to byla kladina, ze které Tessule nečekaně hupsla dolů (Ne!!! Opravdu to nebyla houpačka Tessinko!!!) . V jumpingu jsme si pak s rypáčkem u země doběhly pro odmítnutí hned na druhé skočce. Rypáček u země byl tedy Tessulin, nikoliv můj …překavipě.Mně směrem k zemi poklesla pouze čelist, co to ta strakatá vyvádí...ale pak už jsme doběhly krásně...a v součtu jsme byly nakonec 10. ze 27 závodícich bíglíků (alespoň tuším, že tak nějak jich bylo).

Ráda však na tomto místě ke všem našim běhům podotknu (vyjma jediného - Mínina jumpingu …to byla fakt katastrofa), že obě holky si krásně poradily s tím naším neoblíbeným a věčně "zakletým" slalomem ...a z toho jsem měla velkou radost!!Pevně doufám, že to nebyla jen první vlaštovka, ale že se trénink 2x2 vyplatil a už to tak i zůstane

Celé mistrovství i Bíglí hrátky se nesly, jak už je u bíglařů zvykem, v pohodové atmosféře ...všechno parádně fungovalo a opravdu rychle ubíhalo.Velké díky tudíž patří organizačnímu týmu a všem, co se na této akci podíleli!! ...byl to skvěle strávený sportovní víkend ve společnosti fajn lidiček!


A ještě jednu věc si neodspustím nezmínit.Mrzí mě to, ale z tohoto mistrovství mi v paměti hodně utkvěla agresivita některých bíglů. Nikde jsem se s tím v takové míře zatím nesetkala a doufám, že už ani nesetkám. Míně jedna labilní bíglí dáma hned první den zkusila procvaknout v uchu místo pro náušnici....naštěstí na to Mína měla jiný názor (ona ví, že by jí náušnice neslušela) a relativně včas uhnula, takže vyvázla jen se „štípancem“ …nic méně i tak bylo krve na můj vkus dost.Za víkend to bohužel nebylo jediné ucho a jediný útok. Netřeba se rozepisovat ...i tak jsou z toho hodně smíšené pocity. Mám tedy doma taky trošku nevypočitatelné a hlavně hysterické trdlo …ale Tessule NENÍ chovná!Jako pomyslná a poněkud trpká „třešnička na dortu“ tenhle můj (a myslím, že nejen můj)  negativní dojem završilo vyhlašování mistrovských běhů. Vidět 3 dospělé psy, kteří nejsou schopni vedle sebe „na bedně“ ani na okamžik zůstat v klidu a jdou si po krku, zatímco jejich paničkám nemizí úsměv z tváře ...no mysílm, že jsem nezírala sama…mezi bígly by to snad měla být scénka spíš z oblasti sci-fi!

Navíc mě udivuje, že si snad někteří účastníci mistrovství té zvýšené "prudivosti" bíglů ani nevšimli…?? Netvrdím, že všechny ty "výpady" museli vidět všichni …ale minimálně vyhlašování jumpingu snad bylo dostatečně do očí bijící a viděl ho každý, kdo tam byl nebo ne??

P.S.: …abych nekončila tak negativně ;) Díky Petře, Hance a Páje za parádní člobrdo večer …doufám, že ho brzy zopakujeme. Stejně tak všem ostatním za príma víkend a těším se, že se nejpozději za rok opět setkáme i s ostatními bíglími agiliťáky...a VELKÁÁÁ gratulace od nás samozřejmě letí všem oceněným bíglíkům a Mistrovi i oběma Více mistrům zvlášť!!!