21. Dvojzkoušky - El Paso - Svojetice

19.03.2012 22:27

Minulou sobotu jsme s holkama vyrazily na dvojzkoušky do Svojetic. Nedopadly jsme úplně špatně, ale vážně doufám, že mám ještě šanci zapracovat na té své trémě vedoucí k ne zcela vyrovnanému a hlavně jasnému vedení holek na parkuru …konec konců naděje umírá poslední že?

Ale k věci a našim výsledkům .

Nejdříve jsme vyrazily "do boje" s Mínou ...kvůli hárání jsme startovaly jako poslední v kategorii MA1 a počítám, že se v této kategorii udržíme už napořád. Zcela výjimečně jsme doběhly první zkoušku, nic méně se dvěma chybami a dvěma odmítnutími. Chyby na zónách si Mína tak nějak „odskákala“ sama…ale asi by stačilo, se u zón se tak nepředklánět a chybky by snad ani nebyly. Obě odmítnutí jsou jak jinak, než moje vina. Jak u kladiny, tak u dálky, jsem jednoduše měla pocit, že jsem od překážek tak akorát daleko, aby je ten můj šílenec krásně zvládl …ovšem opak byl pravdou . Mínuška je obě elegantě minula za mnou a následně mě pěkně seřvala. Matně si vybavuji, že to bylo něco ve smyslu "A tady teď jako děláme co???“. Přitom opravdu stačilo, být u překážek jen o fous blíž

Ve druhé zkoušce MA1  jsme byly snad nejrychleji disklý tým vůbec. Evidentně mám totiž nějakou špatnou výslovnost, či co ...a Míně se na startu z mého povelu „ZŮŮSTAŇ!!“ do oušek doneslo jen něco jako „Run Forest, ruuuuun!!!“. Takže jsem si počkala, až si všimne, že na startu někoho zapomněla ...a po novém, lepším odložení, jsme si ještě tréninkově zaběhly parkur . Nutno říci, že kromě slalomu zprava, ve kterém se jí neustále pletu, to byl nakonec i docela slušný běh . Shrnuto podtrženo, když se uklidním a budu se soustředit na vedení, snad bysme s Mínou alespoň ty "jedničky" nakonec zdolat mohly.

No a Tessinka? Až na ten zoufalý náběh do slalomu (odmítnutí) jsme první zkoušku zvládly, a to to byla docela slušná motanice. Jsem na nás vážně pyšná . Bylo z toho kvůli zmíněnému slalomu VD ...a třetí místo.

Druhá zkouška byla o poznání snazší . Opět jsme doběhly, tentokrát ovšem na výborně a dokonce druhé hned za Ruby. Bohužel s 2,81 TB za čas. Věřím ale, že i to se ještě může zlepšit . Už jen proto, že mám myslím dooost velké rezervy ve vedení a hlavně v té své palici. Minimálně v tom, neběžet s ní buď tak strašně pomalu a opatrně, že by nás pak předběhla i želva, nebo naopak spoléhat na to, že Tessa není žádný sprinter a dávat jí zoooufale pozdě povely...což je ale poměrně vtipná záležitost...protože vidět  „rozvášněnou“ Tessuli jak za některými překážkami dělá oblouky alá borderka je vážně k popukání...takové živé "slow motion" video.

.................a abych nezapomněla ...v součtech jsme nakonec byly dokonce prga.