20. Dvojzkoušky - El Paso - Svojetice

05.02.2012 23:01
Dvojkoužky na El Pasu jsou za námi ...a jsem nemožná ...nemožná ...nemožná ....
Mína opět dvakrát DISK, ovšem oproti většině dřívějších DISKoték jsem toho názoru, že mě o dost více vnímala a stále kontrolovala, kam se budeme řítit dál ...leč mé zmrzlé tělo vypovídalo poslušnost a odvrátit překonání poslední skočky v potisměru, bylo bohužel nad mé síly... a ANO, rozhodně to bylo i tím, že už jsem se viděla v cíli a úplně si tu skočku nepohlídala . Naproti tomu zkouška číslo dvě přinesla DISK o dost rychleji . Mína se "zapomněla" nechat odložit a já v záchvatu paniky rovněž opomněla, že tyhle její vylomeninky budu okamžitě sabotovat a vracet na start. Nic méně diskly jsme o fous později, tedy za druhou překážkou . Ovšeeem ...zbytek běhu byl vcelku povedený řekla bych .
No a paní Tessíkatá? Po druhé jsme startovaly ve "dvojkách". První zkouška na VD, měly jsme odmítnutí. Proč? Protože bagr! ...doslova. Dámička zaryla na startu rypáček do země a vůbec ...ale jakože fakt vůůůbec nereagovala . Nakonec jsme přece jen odstarovat stihly, ale v jakéms takéms chaosu jsem to mé zviřátko trošku zablokovala ...tudíž se vyhla skočce ...a ještě jsem jí "za odměnu" maličko nakopla. Po totmo odmítnutí už jsme běžely v pohodě, nic méně doufám, že takovýmhle způsobem už "startovat" nebudeme !!! Druhá zkouška DISK ...díky mně ...kdo by to byl řek' že??. Tessulka se ovšem moc snažila. Na startovce jsme byly jako předposlední ...a před námi jen samé DISKy. No ....nějak mě představa toho, že i přes náš poměrně zoufalý výkon v prvním běhu, je šance, že bychom přece mohly zabodovat a splnit si zkoušku, příliš neuklidnila . DISKly jsme co by dup tím, že místo na houpajdu si čtyřnohý člen našeho týmu ťápnul na kladinu. Takže předsevzetí pro příště ...ač to tak nevypadá, normálně (čti: na tréninku) nám to s holkama jde přece jen o něco lépe ...ale moje předzávodní a závodní panika, dělá zjevně své ...možná budu muset zvážit navštěvu psychoterapeuta .